مقالات مقالات .

مقالات

فروش گیربکس اتوماتیک


گیربکس اتوماتیک چیست؟
از نوعی از گیربکس های کامل معتبر با ضمانت نامه عرضه می شود.هر گیربکس از هفت قطعه تشکیل شده است:تبدیل کننده گشتاور و پمپ روغن گیربکس و ست چرخ دنده خورشیدی وکلاچ چند صفحه ای و محور خروجی وتسمه ترمز و روغن جعبه دنده.
فروش گیربکس اتوماتیک در انواع مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها پرداخت می شود.
یکی از اجزای مهم خودروها امروزی گیربکس اتوماتیک است که با توجه به نوع ماشین و شرکت سازنده در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. به دلیل اهمیت بالایی که گیربکس دارداگر دچار مشکل شود باید سریعا تعویض یا تعمیر شودتا به اجزاری دیگر خودرو آسیب وارد نشود.
فروش گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک : یکی ازگیربکس های توسعه یافت در ماشین ها خارجی به شمار می رود.این نوع از گیربکس از یک مانیتور برای درک بهتر شرایط موتور استفاده می شود .
فروش گیربکس استیپ ترونیک :از جمله گیربکس اتوماتیک توسط بی ام دبلویی در محصول های گوناگون استفاده می شود.
فروش گیربکس سی وی تی: وقتی که راننده دنده را در شرایط عادی تعویض می کند دو دنده به صورت های خاص باهم درگیر می شود و با استفاده از گشتاور نیروی محرکه را برای چرخ های تولید می کند.
فروش گیربکس دو کلاچ:نیمه اتوماتیک هستند مثل گیربکس دستی از جمع ای از چرخ ها درست شده اندو تفاوتی که با گیربکس دستی دارند در این است که دارای دو کلاچ برای وصل و قطع شدن نیرو در محور گیربکس به صورت زوج و فرد است.
شرایط فروش گیربکس اتوماتیک کامل
گیربکس های اتوماتیک هم به صورت نو و کار کرد در بازار به فروش می رسد.
فروش گیربکس اتوماتیک به علت بالا و پایین شدن قیمت ها در حال تغییر است و تمامی گیربکس های اتوماتیک دارایی گارانتی و ضمانت می باشد.
فروش گیربکس اتوماتیک
کشور سازنده: آلمان , ژاپن, فرانسه , امریکا , کره جنوبی می باشد.
تعداد دنده های گیربکس از5 دنده تا 8 دنده می باشد .
نوع گیربکس : تیپ ترونیک , دو کلاچ,سی وی تی, استیپ ترونیک
قابل بیان است که فروش گیربکس اتوماتیک همراه یک سال گارانتی به فروش می رسد. پس برای فروش گیربکس های اتوماتیک به نکاتی که ذکر شد توجه کنید تاب توانید فروش گیربکس اتوماتیک را انجام دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)